Arran de les recents notícies relatives a denúncies d'usuaris a conseqüència de les males pràctiques i actuacions irregulars d'entitats financeres en la tramitació i concessió de crèdits, ISBA SGR es fa ressò de la nota de premsa emesa pel Banc d'Espanya així com de la nota informativa de la Conselleria d’Hisenda i Relacions Exteriors de dates 6 i 7 d'abril de 2020 respectivament recordant l'obligació de les entitats financeres de seguir el compliment dels requisits exigits per la normativa i seguiment de les bones pràctiques bancàries.
A aquest efecte, en cas de reclamació poden contactar amb el servei d'atenció al client o defensor del client de l'entitat comercialitzadora o al telèfon d'atenció telefònica del Banc d'Espanya (900 54 54 54).
http://www.caib.es/govern/sac/fitxa.do?codi=4152299&coduo=32&lang=ca
https://www.bde.es/f/webbde/GAP/Secciones/SalaPrensa/NotasInformativas/20/presbe2020_31.pdf