Dimecres passat 13 de novembre va tenir lloc en la seu central d'Isba una nova edició de les jornades “casos d'èxit, aprèn i emprèn amb Isba”.
En aquesta ocasió, els ponents van ser els següents:
D'una banda, Hitt Tourism, empresa el lema de la qual és "La tecnologia és la nostra passió, el turisme la nostra vocació" i que des de l'any 2008 és un referent en el món del turisme en la comercialització de reserves hoteleres a través del coneixement del negoci.
Avui dia treballen amb més de 1.300 hotels, i durant aquest any 2019 han tramitat 6,9 milions de reserves, la qual cosa significa 4,5 reserves per segon. www.hittgroup.es
La segona ponència va ser a càrrec de l'empresa Beer lovers, fàbrica de cervesa artesana, que va començar la seva marxa l'any 2012, i avui dia han obert un restaurant i es traslladaran a una nova fàbrica que els permetrà quintuplicar la seva producció. www.beerloversmallorca.com
Per part de Hitt Tourism, va assistir Jaume Monserrat, i per part de Beer Lovers, ho va fer Xisco Mateu.
Xisco Mateu, Jaume Monserrat, Jaime García de la Rosa